Οι αεροσυνοδοί τα έχουν δει όλα και εφόσον βρίσκονται συνεχώς πάνω από τα σύννεφα, μπορούμε να πούμε ότι τα έχουν κάνει και όλα. Έτσι, την επόμενη φορά που αυτοί οι άνθρωποι θα σας πουν ευγενικά να επιστρέψετε το κάθισμά σας στην όρθια θέση του ή να βάλετε τη ζώνη σας, απλώς κάντε το χωρίς να τους δυσκολέψετε τη ζωή. Πιστέψτε μας, υπάρχει λόγος για αυτά που κάνουν και λένε, ακόμα κι αν εμείς δεν το αντιλαμβανόμαστε αμέσως.

Όμως, επειδή άνθρωποι είναι και αυτοί, έχουν τα «σκοτεινά” μυστικά τους, όπως όλοι μας. Ένας τύπος στο Reddit με το όνομα bobbylink21, λοιπόν, θέλησε να ρίξει φως στις εσωτερικές λειτουργίες της αεροπορικής βιομηχανίας και έτσι έκανε μια ανάρτηση ρωτώντας: «Αεροσυνοδοί, ποια είναι τα βρόμικα μικρά μυστικά του κλάδου σας;». Στο παιχνίδι των απαντήσεων, φυσικά, μπήκαν και άτομα που γνώριζαν τη δουλειά από μέσα λόγω των συγγενών τους ή της δουλειάς τους σε κάποιο αεροδρόμιο. Πού καταλήξαμε; Σε μια πτήση γίνονται πολλά και εμείς δεν μαθαίνουμε σχεδόν τίποτα.

via GIPHY

«Ήμουν αεροσυνοδός και όταν κάποιος ήταν πολύ αγενής, απλώς πήγαινα στον υπολογιστή και έκανα κάθε λίγο reset στην οθόνη τους ώστε να μην μπορούν να δουν την ταινία τους»

«Ένας φίλος μου που εργάζεται για την Emirates μου είπε ότι κάθε φορά που πετούν στη Σαουδική Αραβία, η Emirates αναγκάζει τις αεροσυνοδούς να κλειδώνουν ολόκληρη την κουζίνα, συμπεριλαμβανομένων όλων των τροφίμων επειδή στο παρελθόν, οι αρχές της Σαουδικής Αραβίας έπαιρναν κυριολεκτικά ό,τι ήθελαν και έφευγαν. Και δεν μπορούσε να κάνει τίποτα η αεροπορική εταιρεία ή το προσωπικό».

via GIPHY

«Δεν θα διστάσουμε να σας κολλήσουμε με ταινία στο κάθισμα εάν το απαιτεί η κατάσταση». ΟΚ, κάπως σκληρό αυτό.

«Κάποτε άκουσα ένα τηλεφώνημα στο check-in της πύλης. Μια αεροσυνοδός είχε hangover, κοιμήθηκε και θα αργούσε αρκετά. Ένα λεπτό αργότερα, το άτομο στο desk έκανε μια ανακοίνωση και είπε πως θα γίνει κάποια συντήρηση πριν από την πτήση και έτσι θα καθυστερήσουμε». Όλοι λένε τα ψεματάκια τους και οι αεροπορικές εταιρίες δεν πάνε πίσω.

«Έχουμε μια λίστα με το πλήρες όνομα και τον αριθμό θέσης κάθε επιβάτη. Μερικές φορές, όταν βαριόμαστε, σας ψάχνουμε στο Google». Creepy.

via GIPHY

«Εάν φέρετε ένα κουτί σοκολάτες για το πλήρωμα, θα λάβετε όλα τα δωρεάν σνακ (και μερικές φορές μπίρες). Η παλιά μου κολλητή ήταν αεροσυνοδός για περίπου 20 χρόνια και ήξερε όλα τα μυστικά. Αυτή ήταν η καλύτερη συμβουλή της για μια καλή πτήση».

«Δούλευα για μια αεροπορική εταιρεία του Ηνωμένου Βασιλείου. Ήταν φυσιολογικό για τους επιβάτες που πέθαναν στο αεροπλάνο να κρατούνται στις θέσεις τους μέχρι την προσγείωση. Θα ήταν τυλιγμένοι σε κουβέρτες για να φαίνονται σαν να κοιμούνται για να μην φρικάρουν τους άλλους επιβάτες». The flying dead, θα πούμε εμείς.

via GIPHY

«Η μητέρα μου είναι αεροσυνοδός. Όταν οι αεροσυνοδοί σε χαιρετούν καθώς μπαίνεις στο αεροπλάνο, κάνουν δύο πράγματα: 1) ελέγχουν για να δουν αν είσαι μεθυσμένος και 2) ελέγχουν για να δουν αν είσαι δυνατός έτσι ώστε σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης να σας χρησιμοποιήσουν».

«Η φίλη μου είναι αεροσυνοδός και μου είπε ότι αλλάζουν τις κωδικές λέξεις έκτακτης ανάγκης κάθε λίγους μήνες. Μόλις χρησιμοποιηθεί μια κωδική λέξη έκτακτης ανάγκης από ένα μέλος του πληρώματος, ο πιλότος θα κλειδώσει αυτόματα το πιλοτήριο και δεν θα ανοίξει ξανά την πόρτα».

«Το πιο βρόμικο πράγμα στη δουλειά μου ήταν τα αεροπλάνα. Δεν πλένουν ποτέ τα πατώματα και τα καθίσματα. Είναι αηδία».