Οι συνδρομητές έχουν παρακολουθήσει περισσότερες από 2,1 δισεκατομμύρια ώρες της διάσημης -πλέον- κορεάτικης σειράς από τότε που κυκλοφόρησε, σύμφωνα με το Netflix. Αυτό ισοδυναμεί με περίπου 239.700 χρόνια.

Το Squid Game, με 1,65 δισεκατομμύρια ώρες προβολής τις πρώτες 28 ημέρες του, το καταναλώθηκε περισσότερο από οτιδήποτε άλλο έχει κυκλοφορήσει το Netflix. Ο Νο 2 πιο δημοφιλής τίτλος, το  κωμικοδράμα Bridgerton, έχει λιγότερο από το ήμισυ της τηλεθέασης του πρώτου μήνα του Squid Game, με 625 εκατομμύρια ώρες παρακολούθησης.

https://twitter.com/search?q=%24NFLX&src=ctag&ref_src=twsrc%5Etfw

Τον Οκτώβριο του 2021, το Netflix δήλωσε ότι 142 εκατομμύρια λογαριασμοί που δοκίμασαν να δουν τουλάχιστον δύο λεπτά Squid Game τον πρώτο μήνα — δηλαδή δύο στους τρεις συνδρομητές του Netflix παγκοσμίως. Κανένας άλλος τίτλος του Netflix δεν είχε ξεπεράσει ακόμη και το όριο των 100 εκατομμυρίων.

Που τα μάθαμε όλα αυτά; Εδώ.

https://twitter.com/hashtag/DontLookUp?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw

Το Netflix αλλάζει τη μέτρηση που χρησιμοποιεί για τη μέτρηση της δημοτικότητας των εκπομπών και των ταινιών στην υπηρεσία του, μετρώντας τώρα τις συνολικές ώρες παρακολούθησης και όχι τον αριθμό των λογαριασμών που δειγματίζουν έναν τίτλο. Ως μέρος της αλλαγής, το Netflix ξεκίνησε έναν νέο δημόσιο ιστότοπο/ microsite που θα δημοσιεύσει δεκάδες κατατάξεις δημοτικότητας και έχει φέρει μία από τις τέσσερις μεγάλες λογιστικές εταιρείες στον κόσμο, την EY (πρώην Ernst & Young), για να δει τα δεδομένα και τη μεθοδολογία της.