Υπάρχουν μερικές καμπάνιες μόδας, που σε αντίθεση με άλλες, σε κρατάνε καρφωμένο στην οθόνη, να αναρωτιέσαι “πώς το έκαναν αυτό ρε;”. Ναι, έτσι ζαλισμένος. Μια από αυτές είναι και η καμπάνια του οίκου Gucci, που κυκλοφόρησε μόλις χθες και χάιδεψε απαλά κάποιες από τις πιο ευαίσθητες κινηματογραφικές μας χορδές. Σε άλλα νέα, ο Gucci παθαίνει “Κουρδιστό Πορτοκάλι” και για τη συλλογή Φθινώπορο/Χειμώνας 2022 ο Stanley Kubrick ζωντανεύει και επαναπροσδιορίζεται, με ακραίο σεβασμό, σε μια συνεργασία Gucci και Adidas, μέσα από τον φακό του φωτογραφικού ντούο, Mert and Marcus, οι οποίοι δημιούργησαν μια ωδή στον βαθύ έρωτα μεταξύ κινηματογράφου και μόδας. 

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκοι, Alessandro Michele, κάπως περήφανα δήλωσε πως μιας και ο Kubrick ήταν ένας οραματιστής με το βλέμμα στο μέλλον, το όραμά του ήταν κάτι παραπάνω από έμπνευση για αυτήτην καμπάνια, που στόχο έχει να αποτέλεσει το ιδανικό αφήγημα για τη συλλογή της συνεργασίας των δυο αυτών αρκετά διαφορετικών brands. “Ένα ρούχο δεν είναι, και ποτέ δεν θα είναι απλώς ένα κομμάτι ύφασμα”, λέει ο Michele. “Είναι περισσότερο το μέσο μέσα από το οποίο θα μπορέσουμε να ξετυλίξουμε ποιοι αποφασίζουμε να είμαστε, είναι το τι σχήμα δίνουμε στις επιθυμίες μας”. Με αυτή την κινηματογραφική καμπάνια, ο Michele ουσιαστικά συνεχίζει το όραμά του να δίνει ένα άγγιγμα μαγείας, ευαισθησίας και φαντασίας στα ρούχα, σαν ένας storyteller που σέβεται τον εαυτό του. 

https://www.youtube.com/watch?v=pk1oThKRxdo

Το βίντεο σκηνοθετήθηκε από τον ChristopherSimmonds και περιλαμβάνει ρεπλίκες εμβληματικών σκηνών από τις πιο εμβληματικές ταινίες του Stanley Kubrick: The Shining (1980), Eyes White Shut (1999), 2001: A Space Odyssey (1968), A Clockwork Orange (1971) και Barry Lyndon (1975).